Intercooler FMIC.EU – zwiększenie osiągów samochodu

Intercooler FMIC.EU to wysokiej jakości chłodnica powietrza, dzięki której możliwe jest zwiększenie mocy pojazdu. Nawet przy dużej prędkości auto jest lepiej chronione – silnik (który może pracować zdecydowanie wydajniej) jest bowiem lepiej chłodzony.

Celem montowania intercoolera w pojazdach mechanicznych jest właśnie poprawa pracy silnika. Zadaniem intercoolera jest chłodzenie powietrza, w czasie gdy trafia ze sprężarki do cylindra. Dlaczego warto mieć wysokiej jakości intercooler w swoim aucie?

Zadania chłodnicy powietrza

Wyższa temperatura powietrza sprawia, że staje się ono rzadsze. Co za tym idzie, jest również mniej kaloryczne dla silnika. Bez profesjonalnej chłodnicy powietrza praca silnika byłaby zatem utrudniona, ponieważ sprężone przez sprężarkę powietrze ma zwykle wysoką temperaturę. Intercooler jest w stanie ją obniżyć – im sprawniej to zrobi, tym wydajniej będzie pracować silnik. Obniżenie temperatury zwiększa gęstość powietrza, a efektem jest przyrost mocy. Chłodnice powietrza nie są jednak takie same. Kupując produkt dla swojego pojazdu, warto mieć na uwadze, że im lepszej jakości będzie to intercooler, tym lepiej będzie później pracować samochód.

Zalety intercoolera FMIC.EU

Intercooler FMIC.EU posiada wydajność do mocy 400KM, zewnętrzny i wewnętrzny rdzeń drugiego typu, grube ścianki z polerowanego aluminium i jest znakomicie chroniony przed uszkodzeniami mechanicznymi dzięki mocnej, zewnętrznej warstwie lamelek. Wszystkie intercoolery były testowane ciśnieniem przeszło 10 barów, a mimo wszystko nadal sprawnie pracowały. Najlepiej więc widać jak wysokiej są jakości i jak fantastycznym chłodzeniem się odznaczają. Ich zastosowanie zamiast seryjnych chłodnic powietrza jest bardzo rozsądne – zwiększają bowiem moc samochodu, niezależnie od temperatury panującej na zewnątrz. Zastosowany w intercoolerze rdzeń drugiego typu składa się z zewnętrznej, wytrzymałej warstwy lamelek oraz z warstwy wewnętrznej, o cienkich, dodatkowo nacinanych lamelkach. Dzięki swojej przewiewności oddają one ciepło lepiej niż stosowane wcześniej, gęstsze rdzenie w intercoolerach.